خرید و فروش وقیمت چراغ دنده عقب برلیانس h330

  • اصالت کالا
  • ضمانت کالا
  • قیمت مناسب

شماره های تماس:

021-33988845-6

0912-1831274__0912-1548497

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

چراغ مه‌شکن عقب یا همان چراغ دنده عقب برلیانس h330 همانطور که از نامش پیداست . برای افزایش دید راننده و همچنین آگاهی دیگر خودروها در شرایط دید کم، نظیر مه،استفاده خواهد شد. این چراغ‌های مه‌شکن به گونه‌ای ساخته میشود تا نور بیشتری را انعکاس کند . بدین ترتیب رانندگان خودرو‌های دیگر از وجود این خودرو آگاه می‌شوند.در خودروی برلیانس h330 که چراغ مه شکن پایین سپر جلو قرار دارد . و بر روی سپر عقب علاوه بر چراغ دنده عقب یک عدد مه شکن عقب وسط نیز وجود دارد.چراغ دنده عقب برلیانس h330

tick iconچراغ دنده عقب برلیانس h330 چه رنگی است ؟

در بسیاری از مواقع مردم از یافتن هدف کاربرد چراغ جلو و مه شکن دچار سردرگمی می شوند. تصور این بود که مه شکن ها حتما رنگ نور زرد دارند و یا نور چراغ جلو حتما باید سفید باشد .، در حالی که لامپ چراغ دنده عقب یکی نارنجی و یکی سفید میباشد.

چراغ دنده عقب برلیانس 330 دو مدل ایرانی و اصلی دارد . ک مدل ایرانی ان فاقد لامپ و سوکت میباشد و همچنین کیفیت پایینی دارد . ما در بازرگانی سامان پارت دنده عقب اصلی و با ضمانت میفروشیم و در صورت هر گونه ایراد امکان برگشت کالا وجود دارد.

tick iconکاربرد چراغ دنده عقب برلیانس

چراغ دنده عقب برلیانس یکی از قطعات مهم و حیاتی در سیستم روشنایی خودرو برلیانس است.

1 icon روشنایی مناسب در شب و شرایط نامطلوب:

چراغ دنده عقب برلیانس با قابلیت ایجاد روشنایی قوی و مناسب در شب و شرایط نامطلوب مانند باران، مه و مه آلود، اطمینان حاصل می‌کند که راننده‌ها و رانندگان اطراف به راحتی خودرو را تشخیص داده و در ایمنی حرکت کنند.

2 icon اطلاع رسانی در صورت ترمز کردن عقب:

با استفاده از ترکیب چراغ دنده عقب با سیستم ترمز، این قطعه می‌تواند به سایر رانندگان اطلاع دهد که راننده در حال ترمز کردن عقب است. این اطلاع رسانی میزان ایمنی را در جریان‌های ترافیکی بالا می‌برد.

3 icon کمک به پارکینگ و رومانتیک شب:

چراغ دنده عقب با ایجاد نور مناسب در عقب خودرو، به راننده در فرآیند پارکینگ کمک می‌کند و خطر برخورد با موانع را کاهش می‌دهد. همچنین، در شب‌های تاریک، نور زیبا و رومانتیکی که از چراغ دنده عقب تابیده می‌شود، جذابیت خودرو را افزایش می‌دهد.

4 icon قابلیت تطبیق با محیط:

چراغ دنده عقب برلیانس با قابلیت تطبیق با محیط و تغییرات روشنایی، می‌تواند در ساعات مختلف روز و شرایط مختلف آب و هوا، عملکرد بهینه را ارائه دهد و ایمنی را تضمین کند.

به طور خلاصه، چراغ دنده عقب برلیانس با ویژگی‌ها و مزایایی که ارائه می‌دهد، نقش حیاتی در بهبود روشنایی و ایمنی خودرو برلیانس دارد.

tick iconنحوه خرید از سامان پارت

سامان پارت جهت رعایت حقوق مشتریان خود، همیشه پایبند ب دو اصل (تضمین اصالت کالا ) و (تضمین قیمت مناسب ) میباشد و تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت برای شما عزیزان به کار میگیرد. همچنین سامان پارت محصولات را بدون واسطه و به طور مستقیم محصول به دست شما میرساند. برای سفارش محصول میتوانید از طریق سایت به صورن آنلاین خرید کنید و یا اینکه با شماره های زیر تماس بگیرید و به صورت تلفنی از مشاوره و خدمات سامان پارت بهره ببرید.

phone icon شماره تماس آقای رضایی :09121831274__ 09121548497

phone icon شماره تماس شرکت : 6_33988845_021

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و فروش وقیمت چراغ دنده عقب برلیانس h330”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *